< terug

De marathon van Utrecht neemt een vlucht naar voren

23 november 2017 (0 reacties)

Nog niet zo gek lang geleden was de marathon van Utrecht op sterven na dood. De laatste drie jaar ging het evenement vooral als een hardloopfestijn voor de breedtesport door het leven en werkte Arjen de Ruyter zich met zijn bedrijf 20Knots een slag in de rondte om de organisatie in goede banen te leiden. Door een samenwerking met het bureau Global Sports Communication van Jos Hermens moet vanaf volgend jaar de Utrecht Science Park Marathon een nieuwe vlucht gaan nemen en ook uitgroeien tot een wedstrijd voor toplopers.

De potentie lag er met de Universiteit Utrecht, Hogeschool Utrecht en UMC Utrecht en WKZ op het uitgestrekte complex van De Uithof al, het was alleen wachten op de juiste persoon, met oog voor de kansen die het een marathon kon bieden. Arjen de Ruyter zag het drie jaar geleden met zijn sportadvies- en marketingbureau 20Knots en maakte de verbinding tussen de stad zelf en ‘Utrecht Science Park’, dat voortaan als hoofdsponsor zou gaan fungeren.

Lees hier verder

Reacties

    Geen reacties.
Al een account, log hier in.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *