< terug

Runners World gaat herpositioneren en schuift op naar hogere segment

11 oktober 2017 (0 reacties)

Kom jezelf tegen’, is de nieuwe slogan van Runnersworld. De Euretco-keten ondergaat volgend jaar een grote metamorfose waarbij extra aandacht wordt besteed aan het advies naar klanten.

Begin 2018 is het zo ver, dan worden de eerste Runnersworld-filialen omgebouwd naar een nieuw winkelconcept dat gericht is op de beginnende hardloper. Na een volledige herpositionering van de Euretco-keten moet de focus vooral liggen op de sport hardlopen en worden de gesprekken met kanten extra belangrijk. “In de winkel proberen we in een gesprek van vijf tot tien minuten te ontdekken wat hun drive is”, verklaart formulemanager Bas van der Krogt aan RetailTrends. “Klanten die binnenkomen zeggen vaak dat ze alleen even rondkijken, maar eigenlijk zijn ze er voor advies. Hardloopschoenen kun je overal kopen. Het is het advies dat het verschil maakt.”

Daarnaast wordt het merkenbeleid aangepast en schuift de keten iets verder omhoog in het hogere segment.

Lees hier verder

Reacties

    Geen reacties.
Al een account, log hier in.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gerelateerd