< terug

Smart Medal toont persoonlijke Running Story

13 november 2018 (0 reacties)

Nationale-Nederlanden introduceert slimme medaille

Den Haag/Eindhoven, 13 november 2018 – Nationale-Nederlanden lanceert in samenwerking met TDE en Triple Double sportmarketing als eerste ter wereld een slimme medaille. Deze medaille toont met foto’s en individuele statistieken het persoonlijke hardloopverhaal van de deelnemer aan een hardloopevenement. Deze NN Running Story kan door de lopers zelf verder worden gepersonaliseerd en eenvoudig via social media worden gedeeld. Deelnemers aan de NN Zevenheuvelenloop hebben op 18 november de primeur.

Smartmedal

Remco Barbier, Head of Branding bij NN Group: ‘Met de Smart Medal geven we lopers een persoonlijke, digitale herinnering aan de prachtige prestatie die ze hebben geleverd. Wij zijn er trots op dat we de Smart Medal introduceren in de hardloopsport. Alles verandert in de sportwereld, maar de medaille is altijd hetzelfde gebleven en daar brengen we nu verandering in. Het ontvangen van een medaille na de finish is voor veel hardlopers een belangrijke herinnering aan de geleverde prestatie. Dit moment wordt nu nog specialer met de introductie van de Smart Medal.’

Smartmedal

Nieuwste technologie
Na de NN Zevenheuvelenloop is de NN Egmond Halve Marathon het volgende hardloopevenement waar de deelnemers de Smart Medal in ontvangst kunnen nemen. Lennart Boven, managing partner van digitaal sportmarketingbureau TDE: ’We brengen mensen graag dichterbij hun favoriete sport en benutten daar de nieuwste technologie voor. Lopers hoeven hun medaille slechts tegen hun telefoon aan te houden om hun prestatie opnieuw te beleven. We gaan de Running Stories in de toekomst voortdurend verrijken, bijvoorbeeld met audio. Medailles belanden vaak ergens in een kast of la. Dat gaat met de Smart Medal veranderen.’
1

Reacties

    Geen reacties.
Al een account, log hier in.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *