< terug

Stranger Things-ster David Harbour verzorgt voice-over van de wereldwijde merkcampagne van Brooks Running

26 augustus 2022 (0 reacties)

Nieuwe “It’s Your Run” merkcampagne viert alle typen hardlopers. Harbour test Brooks Glycerin 20

Amsterdam, 26 augustus 2022 – Hardloopmerk Brooks Running lanceert haar wereldwijde merkcampagne. “It’s Your Run” draait om het vieren van alle hardlopers en de creatieve manieren waarop ze hun prestaties neerzetten. De campagne moedigt lopers aan om trots te zijn op hun run – ongeacht het tempo waarin ze lopen of de afstand die ze afleggen. Brooks heeft Stranger Things-ster en enthousiast hardloper David Harbour gecast om de voice-over te verzorgen voor deze allereerste wereldwijde merkcampagne. 

De campagne bestaat uit zeven videospots, allemaal met voice-over van acteur David Harbour. Hij heeft al vaker aangegeven dat hij loopt vanwege de mentale en fysieke voordelen: “Als iemand die zichzelf niet altijd als een loper beschouwde, maar recentelijk is gaan waarderen wat hardlopen zowel fysiek als mentaal voor me kan doen, ben ik blij deel uit te maken van de Brooks It’s Your Run-campagne. Ze erkennen dat hardlopen niet altijd gemakkelijk is, maar vieren elke renner die op zijn eigen creatieve manier zijn beste loop vindt.”

Glycerin20

Harbour, die loopt op de Brooks Glycerin 20, vertelt in een korte Instagram-video ook over zijn eigen ervaring met hardlopen en geeft hardlooptips: “Als ik ga hardlopen, ren ik vaak in een rustig tempo, met een lagere hartslag, voor ongeveer één of anderhalf uur. Soms ga ik zelfs snelwandelen,” aldus Harbour. “Mijn advies is om te beginnen met wandelen en als je geïnspireerd bent, een beetje te joggen. Begin langzaam, begin gemakkelijk, geniet en doe wat voor jou werkt.”

Glyverin20_1

Creatieve manieren om te hardlopen

Gebaseerd op het inzicht dat hardlopen moeilijk kan zijn, zelfs voor de meest toegewijde lopers, richt Brooks zich in de It’s Your Run-campagne op de creatieve manieren die lopers gebruiken om hun beste hardloopsessie neer te zetten. De campagne omvat zeven scenario’s waarin lopers trots hun eigen manieren laten zien waarop zij het liefste hardlopen laten zien. Van run-walking en ingebeelde finishlijnvieringen op iedere straathoek, tot het gamificeren van de hardlooproute of het beluisteren van de nieuwste crime podcast. En er zijn nog veel meer creatieve manieren om jouw beste loopsessie te vinden! Het tellen van stappen, stopborden en straatverlichting of het verzamelen van denkbeeldige punten voor elke hond die je ziet. Brooks viert elke unieke manier waarop mensen hardlopen en moedigt mensen aan om hier trots op te zijn, want: “het is jouw run, en we zijn hier om het met jou te vieren.”

Nieuwe hardlopers bereiken

Met 8,6 miljoen lopers die sinds 2020 aan het merk zijn toegevoegd, en met een wereldwijde deelname aan hardlopen die naar verwachting verder groeit, wil Brooks de volgende generatie lopers bereiken en hen inspireren om met creatieve oplossingen te komen om het meeste uit hun run te halen. Jim Miles, Director of Marketing EMEA, over de campagne: “Niet alle mensen die hardlopen, zien zichzelf als loper. Met “It’s Your Run” willen we erkennen dat iedereen die eropuit gaat een loper is, ongeacht het tempo of de afstand, We vieren elke run, groot of klein. We zijn blij dat David Harbour zich bij deze viering heeft aangesloten. Zijn stem en persoonlijke verhaal voegen nog meer kracht toe aan de boodschap van onze campagne.”

 

Reacties

    Geen reacties.
Al een account, log hier in.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Gerelateerd